Dažniausiai užduodami klausimai

ATSIIMKITE PREKES NEMOKAMAI MŪSŲ PARDUOTUVĖSE:

Kaune, PC Molas: K. Baršausko g. 66AI-VI 10:00 - 20:00, VII 10:00 - 19:00.

Marijampolėje: V. Kudirkos 3I-VI 10:00 - 20:00, VII 10:00 - 19:00.

 PRISTATYMAS Į OMNIVA PAŠTOMATĄ 

Prekės pristatomos per 1–3 d.d. po užsakymo, išskyrus prekes, kurios pažymėtos

€2.50 - perkant iki €69 

NEMOKAMAI - perkant už €69 ir daugiau!

Jei po užsakymo klientas atlieka prekių grąžinimą ir po grąžinimo kliento pasiliktų (negrąžintų) prekių krepšelis nesiekia €69 sumos (nuo kurios suteikiame nemokamą pristatymą) prekių pristatymo išlaidos yra išskaičiuojamos iš grąžinamos sumos. Tai daroma siekiant išvengti piktnaudžiavimo nemokamu pristatymu.

Apie tai, kad užsakymas pasiekė paštomatą, klientas informuojamas SMS žinute, kurioje nurodomas paštomato durelių kodas, paštomato adresas ir saugojimo terminas.  

Kaip atsiimti prekę iš Omniva paštomato?

Paštomatai yra patogiausias pristatymo būdas, kadangi nereikia derinti pristatymo laiko su kurjeriu.
Paštomatai veikia 24 valandas ir dažniausiai yra šalia pagrindinių prekybos centrų įėjimų.

Siuntos sekimo kodą gausite po to, kai išsiųsime prekę. Suvedę siuntos kodą į www.omniva.lt siuntų sekimo langelį, galėsite stebėti siuntos buvimo vietą.

Po apmokėjimo galėsite pasirinkti tinkamiausią paštomatą. Nepasirinkus paštomato, prekę bus pristatyta į artimiausią paštomatą pagal Jūsų nurodytą adresą.  

TARPTAUTINIS PRISTATYMAS

Pristatymas – €9,99

NEMOKAMAI - perkant už €99 ir daugiau!

Prekės įprastai pristatomos per 3-9 d.d. po užsakymo.

Siuntos sekimo kodą gausite po to, kai išsiųsime prekę.

Suvedę siuntos kodą į www.post.lt siuntų sekimo langelį, galėsite stebėti siuntos buvimo vietą.

 Sumokėti atsiėmimo metu nėra galimybės.

Jei turite papildomų klausimu parašykite mums adresu: info@dboutlet.lt

Netikusias prekes visada galite lengvai ir nemokamai grąžinti Lietuvoje per 14 d. nuo prekių pristatymo dienos mūsų fizinėse parduotuvėse arba per Omnivą paštomatą.

Jei užsakymą atlikote internetu, būtina užpildyti elektroninę prekių grąžinimo formą, kurią rasite žemiau. Grąžinimo formos atspausdinti nereikia. 

Prekių keitimas šiuo metu nėra galimas. Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.

db OUTLET fizinės parduotuvės: 

Kaune, PC Molas: K. Baršausko g. 66A

I-VI 10:00 - 20:00, VII 10:00 - 19:00.

Marijampolėje: V. Kudirkos 3

I-VI 10:00 - 20:00, VII 10:00 - 19:00.

Pinigai grąžinami per 7 d.d. nuo dienos, kai prekės pasiekia db OUTLET sandėlį ir gauname užpildytą elektroninę prekių grąžinimo forma.

Pildant elektroninę prekių grąžinimo formą, vietoj pinigų grąžinimo, galite pasirinktidb OUTLET kuponą, kurio suma lygi grąžintų prekių sumai. Kuponą galėsite panaudoti mūsų fizinėse ir internetinėje parduotuvėje per neribotą laiką. Gavę grąžinimą, atsiųsime Jums nuolaidos kodą ir kitų apsipirkimo metu Jums nereikės naudoti banko kortelės.

Už dovanų įpakavimą pinigai nėra grąžinami.Remiantis Civilinio kodekso 6.363  straipsnio 8 d. pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis. 

Jei po grąžinimo kliento pasiliktų (negrąžintų) prekių krepšelis nesiekia €69 sumos (nuo kurios suteikiame nemokamą pristatymą) prekių pristatymo išlaidos yra išskaičiuojamos iš grąžinamos sumos. Tai daroma siekiant išvengti piktnaudžiavimo nemokamu pristatymu. 

Grąžinamoje siuntoje turi būti:

grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje;

prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;

grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).

Jei norite vietoj pinigų grąžinimo gauti db OUTLET kupona, susisiekite el. paštu - returns@dboutlet.lt ir kitam apsipirkimui Jums nebereikės naudoti banko kortelės.

Kilus klausimams - kreiptis el. paštu: returns@dboutlet.ltPer socialinius tinklus užklausos apie prekių grąžinimą nebus apdorojamos. KAIP GRĄŽINTI PER OMNIVA PAŠTOMATĄ? 

Užpildykite prekių grąžinimo formą ir Jums bus sukurtas Omniva grąžinimo kodas, kurį suvedus, paštomate atsidarys dureles ir įdėsite siuntą.  

 Supakuokite siuntą > užklijuokite lipduką > nuskanuokite ir įdėkite į Omniva paštomatą. 

Prekių grąžinimas per paštomatus yra patogiausias būdas grąžinti prekes, nes paštomatai veikia 24/7 ir siuntą galite patalpinti Jums patogiausiu metu.

Grąžinimo formą yra būtina visais grąžinimo atvėjais.

PILDYTI ELEKTRONINĖ PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMĄ

Nesutinkant su Pardavėjo priimtu sprendimu dėl prekės grąžinimo, Pirkėjas turi teisę kreiptis į VVTAT. Prašymą/skundą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje ec.europa.eu/odr/ 

 

MALONAUS APSIPIRKIMO!

Mes dedame visas pastangas, kad apsipirkimas pas mus būtų kuo saugesnis, greitesnis ir patogesnis. Toliau rasite informaciją apie standartinę procedūrą, kurios reikia laikytis apsiperkant pas mus.

Mūsų svetainėje galimas apsipirkimas kaip švečiui, neturint db OUTLET kliento paskyros.

Rekomenduojame susikurti paskyrą, tada kitas atsiskaitymas užtruks tik minutę, nes kontaktiniai duomenys bus išsaugoti.  Taip pat galėsite lengvai pasiekti užsakymų istorija ir parsisiųsti sąskaitas-faktūras.

Jei jau turite susikūrę paskyrą - prisijungti galite >> paspaudę čia <<

Jei norite susikurti kliento paskyrą, tai galite padaryti >> paspaudę čia <<

1. Įsidėkite jums patinkančias prekes į krepšelį. Krepšelyje galite keisti kiekį ir panaikinti prekes, dėl kurių persigalvojote. Pirkinių krepšelį rasite interneto svetainės viršuje, dešiniame kampe. Dėl didelios prekių paklausos, prekės Jums bus rezervuotos 20 minučių.

2. Jei esate tikri, kad jūsų pirkinių krepšelis parengtas, galite pereiti prie atsiskaitymo proceso. Kito žingsnio metu galėsite įrašyti savo duomenis, reikalingus pristatymui ir pasirinkti Jums tinkamiausią pristatymo bei apmokėjimo būdą. Taip pat bus vieta nuolaidos kodo panaudojimui (jei tokį turite).

Jei dar neprenumeruojate db OUTLET naujienlaiškio, siūlome tai padaryti. Užsiregistruoti galite www.dboutlet.lt pagrindiniame puslapyje.

3. Atsiskaitymas db OUTLET el. parduotuvėje yra ypač greitas ir paprastas. Populiariausia ir saugiausia Lietuvoje apmokėjimo sistema - atsiskaitymas per Paysera. Sekite instrukcijas ir būsite nukreipti į Payserą atsiskaitymo langą, kur galėsite pasirinkti, per kokį banką norite atsiskaityti (Swed, Seb, Luminor ir kiti).

*Pasirenkant pristatymą į Omniva paštomatą, galėsite pasirinkti tik po apmokėjimo. Jeigu nepasirinksite paštomato - sistema pati parinks arčiausiai esantį paštomatą, pagal Jūsų įvestą adresą.

Po to, kai pateiksite savo užsakymą, gausite automatinį patvirtinimą trumpąja žinute ir el. paštu, kuriame bus informacija apie tolesnį užsakymo apdorojimą.

Prekių nekeičiame. Netikusias prekes galite nemokamai grąžinti per 14 d. nuo prekių pristatymo dienos .Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 d. nuo dienos, kai prekės pasiekia db OUTLET sandėlį.

Pildant grąžinimo formą, vietoj pinigų grąžinimo, galite pasirinkti db OUTLET kuponą, kurio suma lygi grąžintoms prekėms. Kuponą galėsite panaudoti mūsų fizinėse ir internetinėje parduotuvėje per ne ribotą laiką. Gavę grąžinimą, atsiųsime jums nuolaidos kodą.

Mes niekada nematome ir nesaugome Jūsų banko duomenų, o jūsų saugų atsiskaitymą užtikrina mūsų puslapyje sudiegtos moderniausios saugumo sistemos.

Apmokėti užsakymą galite per Payserą arba prekių atsiėmimo metu.

Paysera - populiariausia ir saugiausia apmokėjimo sistema Lietuvoje.

Apmokant būsite nukreipti į Payserą atsiskaitymo langą, kur galėsite pasirinkti, per kokį banką norite atsiskaityti (Swed, Seb, Luminor. Revolut ir kiti).

Šiuo metu turime dvi fizines parduotuves.

Kaune, PC Molas: K. Baršausko g. 66AI-VI 10:00 - 20:00, VII 10:00 - 19:00.

Marijampolėje: V. Kudirkos 3I-VI 10:00 - 20:00, VII 10:00 - 19:00.

Taip. Bendradarbiaudami su tiesioginiais žymiausių pasaulyje prekinių ženklų gamintojais ir oficialiais jų atstovais užtikriname 100% visų prekių originalumą ir kokybę.

Netikusias prekes galite nemokamai grąžinti per 14 d. nuo prekių pristatymo dienos.

Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 1-7 d. nuo dienos, kai prekės pasiekia db OUTLET sandėlį.

Pildant grąžinimo formą, vietoj pinigų grąžinimo, galite pasirinkti db outlet kuponą, kurio suma lygi grąžintoms prekėms. Kuponą galėsite panaudoti mūsų fizinėse ir internetinėje parduotuvėje per ne ribotą laiką. Gavę grąžinimą, atsiųsime jums nuolaidos kodą.

Stengiamės išmatuoti visas prekes, tačiau kartais galite rasti prekių ir be tikslių išmatavimų, tokiu atvėju visada galite klausti prekės tikslių išmatavimų parašę užklausą per Messenger arba el. paštu: info@dboutlet.lt

Taip pat po kiekvienos prekės yra kontaktų forma, kurią užpildę gausite atsakymą per 24 valandas.

Apie prekių išsiuntimą ir paruoštą užsakymą atsiėmimui db OUTLET prekių atsiėmimo punkte Kaune ir Marijampolėje klientai yra informuojami el. laišku/SMS žinute.

Gavus pranešimą, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atvykti atsiimti jau tą pačią dieną (išskyrus valstybinių švenčių dienomis).

Gavę el. laišką ar SMS žinutę, visada apačioje rasite pasirinkimą "Atsisakyti". Paspaudę "Atsisakyti" daugiau nebegausite iš mūsų pranešimų.