Nemokamas grąžinimas

  • Netikusias prekes galite nemokamai grąžinti per 14 d. nuo prekių pristatymo dienos.
  • Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 d. nuo dienos, kai prekės pasiekia db OUTLET sandėlį.
  • Jūsų pageidavimu, galime jums sukurti db OUTLET nuolaidos kodą, kurio suma lygi grąžintai sumai, kurį galėsite panaudoti mūsų fizinėse ir internetinėje parduotuvėje per ne ribotą laiką. Tiesiog parašykite mums į returns@dboutlet.lt savo užsakymo numerį, o mes Jums per 1-2 d.d. atsiųsime nuolaidos kodą.

    Tik 2 paprasti žingsniai norint nemokamai grąžinti prekes:

    1. Užpildykite Omniva prekių grąžinimo formą >> omnivareturns.com << ir Jums bus sukurtas grąžinimo lipdukas, kurį galite atsispausdinti namie arba prie paštomato suvedę siuntos kodą. Užtruksite tik minutę!
    2.  Supakuokite prekęs >> užklijuokite lipduką, nuskanuokite ir įdėkite į Omniva paštomatą. Viskas!
    Prekių grąžinimas per Omniva paštomatą - tai patogiausias būdas grąžinti prekes, nes paštomatai veikia 24/7 ir siuntą galite patalpinti Jums patogiausiu metu.
    Artimiausią paštomatą galite rasti >> paspaudę čia <<
    Kilus klausimams dėl prekių grąžinimo per Omnivą prašome skambinti numeriu: 8 700 55077
    *Remiantis Civilinio kodekso 6.363  straipsnio 8 d. pirkėjas neturi teisės nutraukti  pirkimo sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
    🌎

    Siuntų grąžinimas pirkėjams ne Iš Lietuvos

    Gavėjas: MB Nenuoga elegancija
    Adresas: Respublikos g. 6A, Telšiai, Lietuva. LT-87130
    Telefonas:  +370 641 43 343
    Nepamirškite užpildyti šios grąžinimo formos: >> [grąžinimo forma] <<
    Prašome išsaugoti siuntos sekimo kodą ir atsiųsti mums, kad galėtume sekti siuntą.
    Siuntimo išlaidas apmoka klientas.
    Kilus klausimams dėl grąžinimų/keitimų prašome susisiekti el. paštu - returns@dboutlet.lt ir mūsų klientų aptarnavimo skyrius atsakys per 48 valandas.

    Grąžinant prekes, privaloma laikytis šių sąlygų:

    • prekė turi būti nesugadinta;
    • turi būti užpildytas prekių grąžinimo aktas;
    • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.;
    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
    • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje;
    • grąžinamos prekės  (jei reikia) turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžę ar apsauginį voką);
    • prekės turi būti su etiketėmis ir originaliose pakuotėse.
    • Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.
    • Neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekę utilizuoti.
    • Apatinis trikotažas negali būti grąžinamas.

    Jei gavote ne tą prekę arba gavote prekę su defektu.

    • Gavus ne tą prekę arba prekę su defektu, prašome kuo skubiau informuoti mus el.paštu returns@dboutlet.lt - laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai aprašykite situaciją ir pridėkite nuotraukas.
    • *Per Messenger tokio pobūdžio užklausos nebus atsakomos. 
    • Grąžinant prekes privaloma užpildyti grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją. Be grąžinimo formos užklausos bus nevykdomos.
    • Gavus grąžintą prekę, jos defektai bei būklė yra patikrinama. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui kompensuojama pilna prekės kaina. Jei nustatyta, kad prekė sugadinta kliento - pinigai nėra grąžinami.

    Jei norite pasikeisti prekę - tiesiog užsisakykite prekę iš naujo, o mes už netikusią grąžinsime pinigus.

    Dėl prekių grąžinimo/nuolaidos kodų sukūrimo kreiptis el. paštų - returns@dboutlet.lt

    Malonaus apsipirkimo!