Nemokamas grąžinimas
- Netikusias prekes galite nemokamai grąžinti per 14 d. nuo prekių pristatymo dienos.
- Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 d. nuo dienos, kai prekės pasiekia db OUTLET sandėlį.
- Jūsų pageidavimu, galime jums sukurti db OUTLET nuolaidos kodą, kurio suma lygi grąžintai sumai, kurį galėsite panaudoti mūsų fizinėse ir internetinėje parduotuvėje per ne ribotą laiką. Tiesiog parašykite mums į returns@dboutlet.lt savo užsakymo numerį, o mes Jums per 1-2 d.d. atsiųsime nuolaidos kodą.
Tik 2 paprasti žingsniai norint nemokamai grąžinti prekes:
- Užpildykite Omniva prekių grąžinimo formą >> omnivareturns.com << ir Jums bus sukurtas grąžinimo lipdukas, kurį galite atsispausdinti namie arba prie paštomato suvedę siuntos kodą. Užtruksite tik minutę!
-
Supakuokite prekęs >> užklijuokite lipduką, nuskanuokite ir įdėkite į Omniva paštomatą. Viskas!
Prekių grąžinimas per Omniva paštomatą - tai patogiausias būdas grąžinti prekes, nes paštomatai veikia 24/7 ir siuntą galite patalpinti Jums patogiausiu metu.
Artimiausią paštomatą galite rasti >> paspaudę čia <<
Kilus klausimams dėl prekių grąžinimo per Omnivą prašome skambinti numeriu: 8 700 55077
*Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 d. pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
🌎
Siuntų grąžinimas pirkėjams ne Iš Lietuvos
Gavėjas: MB Nenuoga elegancija
Adresas: Respublikos g. 6A, Telšiai, Lietuva. LT-87130
Telefonas: +370 641 43 343
Nepamirškite užpildyti šios grąžinimo formos: >> [grąžinimo forma] <<
Prašome išsaugoti siuntos sekimo kodą ir atsiųsti mums, kad galėtume sekti siuntą.
Siuntimo išlaidas apmoka klientas.
Kilus klausimams dėl grąžinimų/keitimų prašome susisiekti el. paštu - returns@dboutlet.lt ir mūsų klientų aptarnavimo skyrius atsakys per 48 valandas.
Grąžinant prekes, privaloma laikytis šių sąlygų:
- prekė turi būti nesugadinta;
- turi būti užpildytas prekių grąžinimo aktas;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
- grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje;
- grąžinamos prekės (jei reikia) turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžę ar apsauginį voką);
- prekės turi būti su etiketėmis ir originaliose pakuotėse.
- Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.
- Neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekę utilizuoti.
- Apatinis trikotažas negali būti grąžinamas.
Jei gavote ne tą prekę arba gavote prekę su defektu.
- Gavus ne tą prekę arba prekę su defektu, prašome kuo skubiau informuoti mus el.paštu returns@dboutlet.lt - laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai aprašykite situaciją ir pridėkite nuotraukas.
- *Per Messenger tokio pobūdžio užklausos nebus atsakomos.
- Grąžinant prekes privaloma užpildyti grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją. Be grąžinimo formos užklausos bus nevykdomos.
- Gavus grąžintą prekę, jos defektai bei būklė yra patikrinama. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui kompensuojama pilna prekės kaina. Jei nustatyta, kad prekė sugadinta kliento - pinigai nėra grąžinami.
Jei norite pasikeisti prekę - tiesiog užsisakykite prekę iš naujo, o mes už netikusią grąžinsime pinigus.
Dėl prekių grąžinimo/nuolaidos kodų sukūrimo kreiptis el. paštų - returns@dboutlet.lt
Malonaus apsipirkimo!