Grąžinimas

  • Netikusias prekes galite lengvai grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.
  • Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 10 dienų nuo tos dienos, kai prekės pristatomos į db OUTLET sandėlį.
  • Prašome susisiekti dėl pinigų grąžinimo tik tuo atveju, jei per nurodytą terminą nesulaukėte grąžinimo.

    Tik 2 maži žingsniai norint grąžinti prekes:

    1. Užpildykite Omniva prekių grąžinimo formą >> omnivareturns.com << ir Jums bus sukurtas grąžinimo lipdukas. Užtruksite tik minutę!
    2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
    Prekių grąžinimas per Omniva paštomatą - tai patogiausias būdas grąžinti prekes, nes paštomatai veikia 24/7 ir siuntą galite patalpinti Jums patogiausiu metu.
    Artimiausią paštomatą galite rasti >> paspaudę čia <<
    Grąžinimo paslaugos kaina: 1,99 Eur / išskaičiuojama iš grąžinimo sumos.
    Kilus klausimams dėl prekių grąžinimo per Omnivą prašome skambinti numeriu: 8 700 55077
    Prekes taip pat galima grąžinti ir kitu, Jums patogiausiu būdu:
    Gavėjas: MB Nenuoga elegancija
    Adresas: Respublikos g. 6A
    Telefonas:  +370 641 43 343
    Nepamirškite užpildyti grąžinimo formos ir jei reikia nurodyti banko sąskaitos.
    Prašome išsaugoti siuntos sekimo kodą ir atsiųsti mums, kad galėtume sekti siuntą.
    Siuntimo išlaidas apmoka klientas.
    Kilus klausimams dėl grąžinimų/keitimų prašome susisiekti el. paštu - returns@dboutlet.lt ir mūsų klientų aptarnavimo skyrius atsakys per 48 valandas.

    Grąžinant prekes, privaloma laikytis šių sąlygų:

    • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje;
    • prekė turi būti nesugadinta;
    • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.;
    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
    • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžę ar apsauginį voką);
    • turi būti užpildytas grąžinimo aktas;
    • prekės turi būti  (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse), jei etiketė pažeista - pinigai negrąžinami, bet klientas turi teisę pasilikti prekę, tačiau už grąžinimą apmoka klientas;
    • Pirkėjas turi atsiimti prekę per vieną mėnesį nuo to laiko, kada gavo pardavėjo atsisakymą priimti prekės grąžinimą. Neatsiėmus prekės per nurodytą laiką, pardavėjas turi teisę prekę utilizuoti.

    Jei gavote ne tą prekę arba gavote prekę su defektu.

    • Gavus ne tą prekę arba prekę su defektu, prašome kuo skubiau informuoti mus el.paštu returns@dboutlet.lt - laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai aprašykite situaciją ir pridėkite nuotraukas. Per Messenger tokio pobūdžio užklausos nebus atsakomos. 
    • Grąžinant prekes privaloma užpildyti grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją. Be grąžinimo formos užklausos bus nevykdomos.
    • Gavus grąžintą prekę, jos defektai bei būklė yra patikrinama. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui kompensuojama pilna prekės kaina. Jei nustatyta, kad prekė sugadinta kliento - pinigai nėra grąžinami.

    Dėl prekių grąžinimo/keitimo kreiptis el. paštų - returns@dboutlet.lt 

    Malonaus apsipirkimo!