Nemokamas grąžinimas

  • Netikusias prekes galite lengvai ir nemokamai grąžinti per 14 d. nuo prekių pristatymo dienos.
  • Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 d. nuo dienos, kai prekės pasiekia db OUTLET sandėlį.
  • Pildant internetinę grąžinimo formą, vietoj pinigų grąžinimo, galite pasirinkti db OUTLET kuponą, kurio suma lygi grąžintų prekių sumai. Kuponą galėsite panaudoti mūsų fizinėse ir internetinėje parduotuvėje per ne ribotą laiką. Gavę grąžinimą, atsiųsime jums nuolaidos kodą ir kitų apsipirkimo metu Jums nereikės naudoti banko kortelės.

    Kaip atlikti grąžinimą?

    1. Užpildykite prekių grąžinimo formą >> omnivareturns.com << ir Jums bus sukurtas Omniva grąžinimo lipdukas, kurį gausite paštomate suvedę siuntos kodą. 
    2.  Supakuokite prekęs >> užklijuokite lipduką >> nuskanuokite >> įdėkite į Omniva paštomatą. 
    Prekių grąžinimas per Omniva paštomatus - tai patogiausias būdas grąžinti prekes, nes paštomatai veikia 24/7 ir siuntą galite patalpinti Jums patogiausiu metu.
    Artimiausią paštomatą galite rasti >> paspaudę čia <<
    Kilus klausimams dėl prekių grąžinimo per Omnivą (flipo) prašome skambinti numeriu: 8 700 55077
    *Remiantis Civilinio kodekso 6.363  straipsnio 8 d. pirkėjas neturi teisės nutraukti  pirkimo sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
    Už dovanų pakavimą pinigai negrąžinami.
    🌎

    Siuntų grąžinimas pirkėjams ne Iš Lietuvos

    Gavėjas: MB Nenuoga elegancija
    Adresas: Respublikos g. 6A, Telšiai, Lietuva. LT-87130
    Telefonas:  +370 641 43 343
    Nepamirškite užpildyti šios grąžinimo formos: >> grąžinimo forma <<
    Prašome išsaugoti siuntos sekimo kodą ir atsiųsti mums, kad galėtume sekti siuntą.
    Siuntimo išlaidas apmoka klientas.
    Kilus klausimams dėl grąžinimų/keitimų prašome susisiekti el. paštu - returns@dboutlet.lt ir mūsų klientų aptarnavimo skyrius atsakys per 48 valandas.

     Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nenešiotos ir privalo turėti visas reikalaujamas etiketes bei prikabinamas etiketes.

    • Gavus ne tą prekę arba prekę su defektu, prašome kuo skubiau informuoti mus el.paštu returns@dboutlet.lt - laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai aprašykite situaciją ir pridėkite nuotraukas.
    • *Per Messenger tokio pobūdžio užklausos nebus atsakomos. 
    • Grąžinant prekes privaloma užpildyti grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją. Be grąžinimo formos užklausos bus nevykdomos.
    • Gavus grąžintą prekę, jos defektai bei būklė yra patikrinama. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui kompensuojama pilna prekės kaina ir siuntimo bei grąžinimo išlaidos.

    Jei norite pasikeisti prekę - tiesiog užsisakykite prekę iš naujo, o mes už netikusią grąžinsime pinigus.

    Dėl prekių grąžinimo/nuolaidos kodų sukūrimo kreiptis el. paštų - returns@dboutlet.lt

    Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, dėl prekės pristatymo išlaidų grąžinimo sprendžiama vadovaujantis teisės aktų reikalavimais. Kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytą pigiausią  pristatymo būdą - pristatymą per Omniva paštomatą.

    Tuo atveju, jei pasirinkote ne pigiausią pristatymo būdą (Omniva paštomatas), grąžinant kokybišką prekę, Jums nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad pasirinkote kitą negu Pardavėjo pasiūlytą pigiausią pristatymo būdą.

    Nesutinkant su Pardavėjo priimtu sprendimu dėl prekės grąžinimo, Pirkėjas turi teisę kreiptis į VVTAT. Prašymą/skundą galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje ec.europa.eu/odr/ 
    Pirkėjas turi atsiimti prekę per mėnesį nuo to laiko, kada gavo pardavėjo atsisakymą priimti prekės grąžinimą. Neatsiėmus prekės per nurodytą laiką, pardavėjas turi teisę prekę utilizuoti.

    Malonaus apsipirkimo!